botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu

ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

ELECCIO DE COTXE

+4
llorsai
meli
Markku Hauses
RAMONG
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses

Nombre de missatges : 240
Registration date : 22/07/2007

ELECCIO DE COTXE - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ELECCIO DE COTXE   ELECCIO DE COTXE - Página 3 Icon_minitimeDc Nov 05, 2008 12:23 am

marius escrigué:
I a la gamma Seat no hi havia cap vehicle més lleuger amb la poténcia del Coupé. Doncs es va liar la manta al cap i va muntar el motor 1600 biàlbero en una berlina 1430.
L'invent va funcionar, malgrat rebre una carta de Seat on li venien a dir que estava boig, que no ho podría resistir, que es trencaría per tot arreu, etc.... i sobretot negant-li qualsevol ajut......

La cosa va anar així? A mi no em quadra... Va ser al 71, quan en Manel Juncosa va còrrer amb l'Spyder, i pel que expliques (pes lleuger i potència del Coupé) té més lògica que això ho fes al pobre 850, que no a un 1430, que fet i fotut pesa més o menys com un Sport...

ELECCIO DE COTXE - Página 3 Juncosa850Spider

ELECCIO DE COTXE - Página 3 Juncosa850Spider2
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses

MissatgeAssumpte: Re: ELECCIO DE COTXE   ELECCIO DE COTXE - Página 3 Icon_minitimeDc Nov 05, 2008 12:28 am

Veig que m'he passat de llest... Razz Va ser més tard, quan en Juncosa va fer l'Spider (al 72, diria)
Tornar a dalt Ir abajo
marius
Reserva
Reserva
marius

Nombre de missatges : 196
Registration date : 13/06/2007

MissatgeAssumpte: Re: ELECCIO DE COTXE   ELECCIO DE COTXE - Página 3 Icon_minitimeDc Nov 05, 2008 12:33 am

Vas errat, Markku.

El 850 és del 1972. Debut al 2000 Viratges, i abandó. Bé, abans havia fet un parell de pujades.

Ho sé perqué aquell va ser el meu primer ral·li, i el recordo perfectament a la placeta de Sant Llorenç de Morunys, mirant-se el motor per sota (corretja trencada, crec)

I no era tan sols qüestió de pes, que 100 quilets menys segur que es noten, sinò també de mides i maniobrabilitat.
Tornar a dalt Ir abajo
marius
Reserva
Reserva
marius

MissatgeAssumpte: Re: ELECCIO DE COTXE   ELECCIO DE COTXE - Página 3 Icon_minitimeDc Nov 05, 2008 12:34 am

Markku Hauses escrigué:
Veig que m'he passat de llest... Razz Va ser més tard, quan en Juncosa va fer l'Spider (al 72, diria)

Ups. Ens hem trepitjat......

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses

MissatgeAssumpte: Re: ELECCIO DE COTXE   ELECCIO DE COTXE - Página 3 Icon_minitimeDc Nov 05, 2008 12:36 am

Però l'Spider va còrrer més rallies, o al trencar-lo al 2000 Viratges el va abandonar?

El que si sé d'aquest cotxe és que ara està a Mallorca ahostiat (i possiblement, irrecuperable Sad)
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver

Nombre de missatges : 486
Registration date : 04/10/2007

MissatgeAssumpte: Re: ELECCIO DE COTXE   ELECCIO DE COTXE - Página 3 Icon_minitimeDc Nov 05, 2008 12:37 am

Es que esteu a la que salta, eh!
Veig en Ramon encuriosit amb el Corolla........jejeje jo penso que es un molt bon cotxe per fer regularitat, rallyclassics series o fins i tot rallyes en serio.

Ramon, a canaries, de tant en tant n'hi ha algun en venta.....per si no vols mirar a l'estranger....en corren un parell o tres i n'hi ha uns quants de carrer........

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
marius
Reserva
Reserva
marius

MissatgeAssumpte: Re: ELECCIO DE COTXE   ELECCIO DE COTXE - Página 3 Icon_minitimeDc Nov 05, 2008 12:43 am

Markku Hauses escrigué:
Però l'Spider va còrrer més rallies, o al trencar-lo al 2000 Viratges el va abandonar?

El que si sé d'aquest cotxe és que ara està a Mallorca ahostiat (i possiblement, irrecuperable Sad)

Em sembla que va sortir al Barcelona-Andorra i també va trencar. Al Costa del Sol va baixar amb el 1430, més resistent de cara als trams de terra, i pel 1973 ja només el va treure en muntanya. Pels ral·lis la berlina.
Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina

Nombre de missatges : 128
Registration date : 31/05/2007

MissatgeAssumpte: Re: ELECCIO DE COTXE   ELECCIO DE COTXE - Página 3 Icon_minitimeDc Nov 05, 2008 9:22 am

En Joan Miquel Solé, m'ha dit que et pengi aquest per si te interesa.......

http://www.auto-classic-collection-oldtimer-antiguas.com/

ELECCIO DE COTXE - Página 3 1
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Nombre de missatges : 1818

MissatgeAssumpte: Re: ELECCIO DE COTXE   ELECCIO DE COTXE - Página 3 Icon_minitimeDc Nov 05, 2008 9:33 am

Bona plana web aquesta!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
RAMONG
Criança
Criança
RAMONG

Nombre de missatges : 67
Registration date : 15/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: ELECCIO DE COTXE   ELECCIO DE COTXE - Página 3 Icon_minitimeDc Nov 05, 2008 11:20 am

fina escrigué:
En Joan Miquel Solé, m'ha dit que et pengi aquest per si te interesa.......

http://www.auto-classic-collection-oldtimer-antiguas.com/

Home a mi els Citroën ja m'agraden i molt... (a l'inreves que el Joan Carles que els Renault mai m'han agradat gaire) i tinc propaganda d'un preparador frances que els fa... el cotxe es autentic perque te historia de veritat com a cotxe de ral.lis pero... això camina?

Ramon
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Nombre de missatges : 1818

MissatgeAssumpte: Re: ELECCIO DE COTXE   ELECCIO DE COTXE - Página 3 Icon_minitimeDc Nov 05, 2008 11:41 am

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=28875

Si es aquest......130 cavalls....que sembla interesant!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: ELECCIO DE COTXE   ELECCIO DE COTXE - Página 3 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

ELECCIO DE COTXE
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3